Percutianku Di Lumut
Thursday, 15 December 2011
Hari ney hari last kat sini wuuu sedihnya nak tinggalkan Lumut ,, so mau buat kesimpulan tentang percutian di sini ~ Banyak tempak yang ktorg pegi rasanya macam tak nak balik btw esok aku tak balik lagi adek-2 aku je yang balik ~ Whahaha .. next trip aku dgn my cousin ke Putrajaya ! Keja berjalan je aku ney ~ weeeee ! Tapi itulah diri aku yang sebenar tak dapat dinafikan lagi ---'' walaupun waktu bercuti singkat ----'' tapi beshhh sangat dapat bersama orang yang tersayang :) Okay, kat sini telah disertakan beberapa gambar yang sempat snap waktu pegi jalan-II .
Picnik at Teluk Senangin
sebenarnya banyak lagi gamba tapi cukuplah yang tu jer :D
Lumut Waterfront
btw percutian kalii ney memang beshhhh ! hahaha ~ berapa kali aku mau ulang daa :D
sampai sini jeee percutianku di Lumut ~ esok dah nak tinggalkan Lumut kesayangan ! Hahahaha , ayat aku tak ley belah ! That's all for today ~
SEKIAN
Older Post . Newer Post
Percutianku Di Lumut
Hari ney hari last kat sini wuuu sedihnya nak tinggalkan Lumut ,, so mau buat kesimpulan tentang percutian di sini ~ Banyak tempak yang ktorg pegi rasanya macam tak nak balik btw esok aku tak balik lagi adek-2 aku je yang balik ~ Whahaha .. next trip aku dgn my cousin ke Putrajaya ! Keja berjalan je aku ney ~ weeeee ! Tapi itulah diri aku yang sebenar tak dapat dinafikan lagi ---'' walaupun waktu bercuti singkat ----'' tapi beshhh sangat dapat bersama orang yang tersayang :) Okay, kat sini telah disertakan beberapa gambar yang sempat snap waktu pegi jalan-II .
Picnik at Teluk Senangin
sebenarnya banyak lagi gamba tapi cukuplah yang tu jer :D
Lumut Waterfront
btw percutian kalii ney memang beshhhh ! hahaha ~ berapa kali aku mau ulang daa :D
sampai sini jeee percutianku di Lumut ~ esok dah nak tinggalkan Lumut kesayangan ! Hahahaha , ayat aku tak ley belah ! That's all for today ~
SEKIAN
Older Post . Newer Post