Story of Mine ♥
Alang alang dah ada dekat blog saya. Jom ♥ Folow | ♥ Dashboard

Ohh , NOVELL !
Saturday, 21 July 2012





Assalammualaikum ,Hai readers , haters* and followers !
Alhamdulillah dapat juga beronline harini . muehehe * macam lah aku tk online tiap-tiap hari .
Rindu nak update blog tapi oleh kerana ketandusan idea and agak busy sejak kebelakangan ni so aku abaikan blog tercinta . Bhohoho . Blog aku pun bukannya pemes and terkenal macam blog korang kan . Nak menggodek blog nih pun takdak masa apatah lagi nak update kan ? memang tak la .
Lately ni , banyak habiskan masa dengan baca novel . Dah terkena virus novel agaknya . Dulu ada la baca tapi semua sekerat ja tk baca sampai habis pun . Bagi aku baca novel ni amatlah membosankan . Apalah yg best sgt kan baca novel ni . sampai kekadang sanggup habiskan duit beli novel sampai 2- 3 buah . perghhh ---' kalau nak suruh aku habiskan duit beli novel memang tk la kan . lebih baik aku pakai duit nak beli novel tu beli benda lain . Haaa , tu tanggapan aku waktu dolu-dolu .Well , manusia berubah seiring berjalannya waktu. Setuju tak ? And ada satu ayat yang aku akan sentiasa ingat "manusia setiap saat berubah " .Tapi sejak naik fom 4 nih entah cemana boleh sangkut habis dengan novel ni . Haha . Nii , semua sebab aku bosan waktu cuti 2 minggu hari tu . Almaklumlah baru habis mid-year exam kan . Kerja sekolah pun tk banyak . Soo , my friend introduce me to read novel . Rasanya banyak jugak la novel yang aku dh baca untuk tahun ni . Tpiiii pelajaran pun jangan sampai lupa . Buku sekolah pun kena baca jugak la kan . < --- nampak ayat dia ! akaka !



Okay-okay , now nak listkan antara novel yang dah baca untuk tahun  2012  ni :




  1. Cinta Ini Milik Kita - Maisara Sofea
  2. Isteri Separuh Masa - Suri Ryana
  3. M.A.I.D -Suri Ryana
  4. Love You Mr. Arrogant
  5. Saksi Cinta
  6. Sisa Cinta Kita
  7. Pergilah Sepi
  8. Cinta Kontrak
  9. Seindah Memori
  10. Cinta Untukmu






















                       






























































Kebanyakkannya pinjam jaa dari kawan . sebab aku bukan lah seorang yang suka menghabiskan duit untuk beli benda alah nii . Kah-3 .  ayah kan kalau tgok aku baca buku tebal-2 nih mesti dia tegur . Nanti dia akan cakap   suka sangat baca buku tebal-tebal tu . Buku tu bukan orang panggil buku tebal la ayah buku tu namanya NOVELLLL ! Pe'el aku kalau dah start baca novel mesti non-stop . Selalunya mesti lupa nak makan . Kalau orang hantar mesej tak dilayan kecuali lah kalau call baru aku angkat . Tambah-2 ada part yang menarik kan , haaa lagi lah aku buat tk tahu jerh . Dengan ini membaca novel tlah menjadi satu hobi aku :') weeeeee . So , don't judge the book by its cover . *Tetiba .






Older Post . Newer Post