Ohh , NOVELL !
Saturday, 21 July 2012
Assalammualaikum ,Hai readers
, haters* and followers !
Alhamdulillah
dapat juga beronline harini . muehehe * macam lah aku tk online tiap-tiap hari
.
Rindu nak
update blog tapi oleh kerana ketandusan idea and agak busy sejak kebelakangan
ni so aku abaikan blog tercinta . Bhohoho . Blog aku pun bukannya pemes and
terkenal macam blog korang kan . Nak menggodek blog nih pun takdak masa apatah lagi nak update kan ? memang tak la .
Lately ni ,
banyak habiskan masa dengan baca novel . Dah terkena virus novel agaknya . Dulu
ada la baca tapi semua sekerat ja tk baca sampai habis pun . Bagi aku baca
novel ni amatlah membosankan . Apalah yg best sgt kan baca novel ni . sampai
kekadang sanggup habiskan duit beli novel sampai 2- 3 buah . perghhh ---' kalau
nak suruh aku habiskan duit beli novel memang tk la kan . lebih baik aku pakai
duit nak beli novel tu beli benda lain . Haaa , tu tanggapan aku waktu dolu-dolu .Well , manusia berubah seiring berjalannya waktu. Setuju tak ? And ada satu ayat yang aku akan sentiasa ingat "manusia setiap saat berubah " .Tapi sejak naik fom 4 nih entah cemana boleh sangkut habis dengan novel
ni . Haha . Nii , semua sebab aku bosan waktu cuti 2 minggu hari tu . Almaklumlah baru habis mid-year exam kan . Kerja sekolah pun tk banyak . Soo , my friend introduce me to read novel . Rasanya banyak jugak la novel yang aku dh baca untuk tahun ni . Tpiiii pelajaran pun jangan sampai lupa . Buku sekolah pun
kena baca jugak la kan . < --- nampak ayat dia ! akaka !
Okay-okay , now nak listkan antara novel yang dah baca untuk tahun 2012 ni :
- Cinta Ini Milik Kita - Maisara Sofea
- Isteri Separuh Masa - Suri Ryana
- M.A.I.D -Suri Ryana
- Love You Mr. Arrogant
- Saksi Cinta
- Sisa Cinta Kita
- Pergilah Sepi
- Cinta Kontrak
- Seindah Memori
- Cinta Untukmu
Kebanyakkannya
pinjam jaa dari kawan . sebab aku bukan lah seorang yang suka menghabiskan duit
untuk beli benda alah nii . Kah-3 . ayah
kan kalau tgok aku baca buku tebal-2 nih mesti dia tegur . Nanti dia akan
cakap suka sangat baca buku tebal-tebal
tu . Buku tu bukan orang panggil buku tebal la ayah buku tu namanya NOVELLLL !
Pe'el aku kalau dah start baca novel mesti non-stop . Selalunya mesti lupa nak
makan . Kalau orang hantar mesej tak dilayan kecuali lah kalau call baru aku angkat . Tambah-2 ada part yang menarik kan , haaa lagi lah
aku buat tk tahu jerh . Dengan ini membaca novel tlah menjadi satu hobi aku :')
weeeeee . So , don't judge the book by its cover . *Tetiba .













